mercoledì 21 settembre 2011

едно интелигентно стихотворение - Рики Фарина

здрасти аз съм
едно интелигентно стихотворение
няма да ви говоря за морето за залезите за чайките
няма да ви карам да слушате тупканията на сърцето ми
и без това са монотонни и не значат просто нищо
аз съм едно интелигентно стихотворение
можете да си помислите че съм едно горделиво
стихотворение можете да си мислите казвото си поискате
интелигентността оставя винаги място на мислите
знаете ли какво ще ви кажа – след като ме прочетете
ще ви се появят нови неврони не казвам че не сте
интелигентни читатели но едно интелигентно
стихотворения трябва добре да си върши работата
а моята работа е да ви направя още по-интелигентни
не вярвате ли? прочетете ме и ще видите....

На бара.
Здрасти, Франко, дай ми от обичайното.
Но този път да е
необичайно.
Прибави и бучка лед
в повече.
Нека необичайното
да се разтопи веднага
и да се възвърне обичайното.
Разбра ли ме?
Едно обичайно
необичайно.

Видяхте ли?
Не се ли чувствате по-интелигентни?
Не?

Може би вашето обичайно е различно
от моето.

Nessun commento:

Posta un commento